Saturday 24 August 2013

Drive betul betul la uolls...stop.... jumpa tea set yang di cari

Assalamualaikum

Wahh hari ni lepas tengahari td berduyun duyun manusia keluar rumah gi cari rumah open house...

Yang tahu sebab cara drive tu memang sah bukan orang kawasan sini....bawak slow dah tu kejap2 break....haii sakit jantung akak dik non...kot ya nak cari rumah kawan tu pandai2 la bagi indicator ke kiri...tak belajar ka...atau tak de komensen...? :))

Ok la saja tegur sikit...sila bawak kereta tu elok2 ya...pikir orang yang mengekor anda tu sama....dunia ini milik bersama...bertoleransi lah ye...

Saya tengok orang kita ni kan....asal nak gi makan je bukan kisah ke orang lain....janji dia lepas..orang lain lantak lah...tu yang bila pi makan kat warung tepi jalan tu..dia main ikut sesuka hati je nak park...bontot kereta ke tengah jalan ke apa...bukan dia kisah pun...agaknya dia pikir korang nak lalu nanti pikir la sendiri...yang geram tu dia buat macam tu kat tepi jalan utama ni...hish ....

Sabor lah hati oi..

Ok tajuk ada 2 kan....tadi agak serius...so yang ni kita lembut sikit ada unsur2 keperempuanan sikit ya......eh banyak lah...orang lelaki mana suka ni...hehee

Saya mencari sekian lams tea set yang sesuai ...yang berkenan di mata...dihati dan di poket....hah memang susah benor..payah !

Semalam lepas ambik suhaila ...dia sibuk tuntut janji minta saya beli kan buku cerita yg dia jumpa 2 hari lepas kat MPH...dah sorok kat shelf situ dah tapi dia risau kot staff jumpa sebab buku cuma tinggal 2 je....saya dah kata kalau tak de situ boleh gi cari kat 0U nanti ...tak nak dengar..nak nak juga...hish

So petang semalam ke jusco alpha angle la kami...siap tapau makan hehe mama malas...dapat la buku tu...cuma ada satu je lagi dan buku yang kami sorok tu dah takde...hehe staff jumpa kot...

Nak balik tu lalu kat home department situ saya ajak dia singgah jap saje browsing je...tetiba terperasan tea set ni....tu la orang kata cinta ni kan...biar orang kata tak elok..tapi kalau hati dah berkenan nampak elokkkkk je hahaha

Ni le dia..


Saya tahu....ada yang ingat tak lawa kaann....takpa...pilihan masing2...hehee hati saya suka

Tapi masih lagi tak buat keputusan beli lagi...sabarrr...ni isteri mithali ni.....ambik gambar dulu..nak tunjuk husband...:) tengok...baik nyer saya...**sila ke blog lain jika menyampah ye...hehehe lawak jeee

Balik rumah tunjuk gambar...husband suka...seronok nye

So setelah semalaman tidur tak nyenyak duk risau kot habis stock kat jusco (???)....haha boleh kan?

Pagi ni cepat2 siap terus ke jusco lagi....ada pulak cik adik manis SA jusco ready menolong...baiknya adik tu...salute la staff tu tapi ..akak lula nk tanya nama...huhu ni sbb excited dgn tea set tu lah ni...dah check semua gi bayar...yeayy dapat 15% diskaun pulak lagi...so saya ambik 2 set.. instead total lbhkrg 280rgt jadi la 236.+++rgt .....syok nya

Rezki kan...kalau dah tertulis nak jadi hak kita memang jd hak kita lah akhirnya...Alhamdulillah

Husband balik tadi tunjuk kat dia....terus minta buat kan tea..rasmi kan tea set saya...takpe lah..beli pun memang untuk diguna kaann...


Tu je nak tunjuk...o ya sila ke jusco ada diskaun kat tempat2 tertentu tau...boleh tanya SA disitu...

Terima kasih sudi singgah

Jumpa lagi ya....daaa

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment